Hop til hovedindholdet

HEN – Hørsholm Erhvervs Netværk logo

Ideer til at identificere forbedrings -og udviklingsområder i din virksomhed


Dato og tid

Tirsdag d. 17. marts 2020 kl. 17:45 til 20:15

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 15. marts 2020 kl. 12:00

Sted

Biblioteket - Trommen, Bibliotekstorvet 1, 2970 Hørsholm Biblioteket - Trommen
Bibliotekstorvet 1
2970 Hørsholm

Ideer til at identificere forbedrings -og udviklingsområder i din virksomhed


Arrangementsbeskrivelse

HØRSHOLM ERHVERVS NETVÆRK
MEDLEMSMØDE
17. MARTS 2020
KL. 17:45 – 20:30
KULTURHUSET TROMMEN, BIBLIOTEKET
CAROLINE MATHILDE SALEN
v. JØRGEN SØNDERGAARD
 
”Ideer til at identificere
forbedrings -og udviklingsområder
i din virksomhed”

17.45 – 18.00 Ankomst og mingling

18.00 – 18.30 Inspirationsindlæg

                       ”Ideer til at identificere forbedrings -og udviklingsområder i
                         din virksomhed”, og potentiel brug af ”HEN Sparring
                        konceptet”
.

18.30 – 19.00 Erfaringsdiskussion – ”Hvilke trends og tendenser ser du for
                      din branche 1-2 år frem, og hvilke muligheder og
                      udfordringer giver det dig/din virksomhed”?
                      (Giv evt. et bud på, hvad du kan tænke dig at bruge
                      ”HEN-Sparring konceptet” til).

19.00 – 20.00 Netværk/mingling og lidt til ganen og maven

20.00 – 20.30 Sammenfatning af erfaringsdiskussion.

20.30               Afrunding og afslutning

Jørgen Søndergaards indlæg behandler nøgleområderne:

  1. Om 1-2 år er meget ændret i virksomhedens vilkår og konkurrencesituation.
  • Fra nuværende styrkeprofil til ønsket/nødvendig styrkeprofil – 1-2 år frem.
  • Virksomhedens væsentligste ”strategiområder” som skal efterses systematisk?
  1. Det årlige ”Strategi -og Hovedeftersyn”.
  • Find virksomhedens forbedrings -og udviklingsområder. (Nogle kan vendes med ”HEN Sparring”).
  • Sådan bruger du SWOT-analysen som et enkelt og meget effektivt værktøj til udvikling af virksomheden.
  1. Kunder går aldrig af mode.
  • Hvad har virksomheden brug for? – Flere, færre, bedre, ny/e målgrupper, mere loyale og ’sikre’ kunder – eller hvad?
  • Hvorfor vælger kunder én leverandør/samarbejdspartner, og dermed fravælger mange andre?
  • 7 sammenfattende råd.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >